REGULAMIN SKLEPU RAPTORADE:

WSTĘP:

POSTANOWIENIA I DEFINICJE STANOWIĄCE DALSZĄ TREŚĆ REGULAMINU:

raptorade jest sprzedawcą działającym w obrębie serwisu allegro.pl na zasadach serwisu allegro.pl oraz zgodnie z jego wewnętrznym regulaminem, świadczącym usługi sprzedaży aktywatorów licencji odblokowujących dostęp do treści cyfrowych stanowiących artykuły użytku osobistego

REGULAMIN SKLEPU RAPTORADE/regulamin jest dokumentem wiążącym obie strony transakcji zbiorem zasad i wytycznych określających politykę obsługi klienta/standardy ustanowione przez raptorade i obowiązujące w przypadku każdej takiej transakcji, razem z dokumentem POLITYKA PRYWATNOŚCI KLIENTA W SKLEPIE RAPTORADE stanowi komplet dokumentów określających zarówno zasady korzystania z usług Sklepu raptorade przez Nabywcę jak i określających obowiązki raptorade względem Nabywcy

Oferta Sklepu raptorade/oferta raptorade stanowi konkretną ofertę handlową dostępną w witrynie sprzedawcy znajdującej się w obrębie serwisu allegro.pl i reprezentuje ją strona oferty opisana właściwym tytułem oraz posiadająca swój unikalny identyfikator. Oferta Sklepu raptorade/oferta raptorade nazywana jest także w skrócie na potrzeby regulaminuofertą

Oferta dotyczy przedmiotu sprzedaży

Przedmiotem sprzedaży (nazywanym dalej na potrzeby regulaminu przedmiotem) jest w przypadku większości ofert oferowanych przez Sklep raptorade/raptoradeaktywator licencji cyfrowej, w niektórych określonych w niniejszym regulaminie przypadkach przedmiotem sprzedaży prawa własności do konta działającego w obrębie platformy oferującej dostęp do treści cyfrowych tego typu oferta funkcjonuje w niniejszym regulaminie jakotzw. aktywacja na życzenie w przypadku tej oferty funkcję aktywatora pełnią dane logowania do konta na którym aktywowane zostaną treści cyfrowe

Aktywator licencji cyfrowej/aktywator treści cyfrowych/aktywator cyfrowy nazywany jest także w skrócie na potrzeby regulaminu – aktywatorem najczęściej aktywatorem jest tzw. klucz jednak może nim być także (wspomniane w dalszej części regulaminu) tzw. licencja cyfrowa, klucz elektroniczny, kod aktywacyjny, cyfrowa karta pre-paid, prezent tzw. gift, link aktywacyjny oraz inne/pozostałe aktywatory treści cyfrowych niezapisanych na trwałych nośnikach.

Użyteczność aktywatora licencji cyfrowej – Zdolność aktywatora licencji cyfrowej do jednorazowego odblokowania powiązanego z nim produktu

Klucz jest unikatową kombinacją znaków za pomocą której następuje odblokowanie dostępu do treści cyfrowych (produktu) na platformie pośredniczącej w dostępie do treści cyfrowych

Platforma pośrednicząca w dostępie do treści cyfrowych to serwis/platforma cyfrowa która oferuje dostęp do treści cyfrowych, które odblokowuje aktywator.

Gra, program użytkowy oraz każda inna wartość spełniająca definicję treści cyfrowych odblokowana aktywatorem jest w rozumieniu niniejszego regulaminu produktem/produktem cyfrowym. Na potrzeby regulaminu, platforma pośrednicząca w dostępie do treści cyfrowych nazywana jest w odpowiednich ujęciach kontekstowych – platformą

Produkt/produkt cyfrowy nazywany jest także zamiennie na potrzeby regulaminutreściami cyfrowymi, ich twórcą i właścicielem praw autorskich do produktu oraz stanowiących go treścijest producent

Producent jest autorem/twórcą produktu/treści cyfrowych, właścicielem pełni praw autorskich nad nimi a także podmiotem odpowiedzialnym za ich specyfikację oraz prawidłowe działanie. Sklep raptorade pełni wyłącznie rolę tzw. resellera i zrzeka się afiliacji z producentami produktów które oferuje w swoich ofertach oraz oświadcza że nie utrzymuje stosunków afiliacyjnych z żadną z platform pośredniczących w dostępie do treści cyfrowych na których aktywatory produktów oferowane przez raptorade są wykorzystywane przez Nabywcę

Reseller jest sprzedawcą dóbr (w przypadku raptoradeaktywatorów licencji cyfrowych lub innych aktywatorów treści cyfrowych) pochodzących od niezależnych dystrybutorów i dostawców starannie wyselekcjonowanych przez raptorade. Stworzony i przyjęty przez raptorade model sprzedażowy (Premium Reselling) ma na celu przede wszystkim dostarczenie dóbr do Nabywcy w jak najkorzystniejszej dla niego cenie detalicznej wraz z zachowaniem możliwie najwyższego standardu usług. Na potwierdzenie swoich zapewnień raptorade jako jeden z niewielu sprzedawców aktywatorów treści cyfrowych oferuje dożywotnią gwarancję na użyteczność oferowanych przez siebie aktywatorów licencji cyfrowych (warunki tej gwarancji opisane są w § 4 niniejszego regulaminu i stanowią podstawę ewentualnego roszczenia gwarancyjnego wyłącznie w przypadku gdy zostaną spełnione)

POZOSTAŁE TERMINY WYSTĘPUJĄCE W REGULAMINIE, ICH ZNACZENIE I POSTANOWIENIA Z NIMI ZWIĄZANE:

Nabywca/klient/usługobiorca – Podmiot/Osoba korzystająca z usługi sprzedaży (odpłatnego dostarczenia towaru) świadczonej przez Sklep raptorade/raptorade

Sklep raptorade/raptorade/Usługodawca – Podmiot świadczący usługę sprzedaży (odpłatnego dostarczenia towaru) na rzecz Nabywcy

Zamówienie –złożenie przez potencjalnego Nabywcę za pomocą serwisu allegro.pl oferty kupna przedmiotu. Zamówienie nie musi oznaczać zawarcia umowy.

Zawarcie umowy/umowa/umowa sprzedaży/transakcja/zakup – moment dokonania zakupu przedmiotu przez Nabywcę (który następuje w momencie zapłaty)

Aktywacja/odblokowanie – moment wykorzystania przez Nabywcę zakupionego aktywatora w celu odblokowania nim treści cyfrowych stanowiących produkt który prezentuje oferta. Aktywacja jest jednorazowa i nieodwracalna.

Instrukcja aktywacji produktu/instrukcjainstrukcja sporządzona przez raptorade która w dokładny sposób opisuje prawidłową metodę postępowania Nabywcy podczas procesu aktywacyjnego z użyciem zakupionego przez niego aktywatora, Nabywca jest zobowiązany zastosować się do tej instrukcji by produkt przypisany do zakupionego przez niego aktywatora działał poprawnie. W przypadku ofert dotyczących aktywacji na życzenie, instrukcja aktywacji produktu nazwana została na potrzeby niniejszego regulaminu instrukcją aktywacji dostępu

Odbiorca treści cyfrowych/Konsument treści cyfrowych – Podmiot/Osoba korzystająca z produktu/treści cyfrowych aktywowanych przy pomocy zakupionego aktywatora w rozumieniu niniejszego regulaminu staje się nim Nabywca w momencie skorzystania z oferty Sklepu raptorade

Konto odbiorcy treści cyfrowych – konto działające w obrębie platformy pośredniczącej w dostępie do treści cyfrowych należące do Nabywcy aktywatora na którym dokona on lub zamierza dokonać aktywacji przypisanego do tego aktywatora produktu. Nabywca w rozumieniu tego regulaminu jest zarówno odbiorcą treści cyfrowych jak i właścicielem konta odbiorcy treści cyfrowych

Regionalizacja – specyficzna cechaoferowanych przez Sklep raptorade przedmiotów tj. aktywatorów, która dotyczy ich rodzaju przeznaczenia związanego ściśle z regionem ich użytkowania

Biuro obsługi klienta/dział supportu raptorade/support raptorade/support – dział Sklepu raptorade zajmujący się bezpośrednio wsparciem technicznym świadczonym każdemu Nabywcy w trakcie oraz po realizacji jego zamówienia (świadczenie pomocy technicznej jest jedną z usług świadczonych przez raptorade Nabywcy w ramach złożenia przez niego zamówienia i przysługuje Nabywcy w każdym przypadku jako integralna część świadczonej mu usługi sprzedaży). Dział supportu raptorade jest także działem odpowiedzialnym bezpośrednio za przyjmowanie oraz rozpatrywanie ewentualnych roszczeń gwarancyjnych klientów i za podejmowanie decyzji z nimi związanych

Gwarancja – wszelkie zobowiązania Sklepu/raptorade względem Nabywcy opisane w niniejszym regulaminie, a także zobowiązanie Sklepu raptorade/raptorade jako dostarczyciela towaru do wymiany, naprawy lub przyznania Nabywcy prawa odstąpieniaod umowy kupna przedmiotu w przypadku jednoznacznego stwierdzenia jego wady po właściwie przeprowadzonym procesie reklamacyjnym którego szczegóły opisane są w § 4 4.4

Roszczenie gwarancyjne – roszczenie Nabywcy/klienta wobec raptorade związane ze stwierdzeniem przez Nabywcę wady zakupionego przez niego przedmiotu

Protokół gwarancyjny – schemat proceduralny stanowiący część polityki obsługi klienta Sklepu raptorade umożliwiający działowi obsługi klienta raptorade rozpatrzenie roszczenia gwarancyjnego klienta w przypadku stwierdzenia przez niego wady zakupionego przedmiotu

Wymiana gwarancyjna/wymiana – wymiana wadliwego przedmiotu nanowy przedmiot o identycznym przeznaczeniu/specyfikacji dokonana przez raptorade na podstawie pozytywnie rozpatrzonego roszczenia gwarancyjnego

Dane osobowe/lub (w skrócie) dane – dane poufne dotyczące Nabywcy/klienta objęte Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanych dalej RODO (Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych)

Polityka Prywatności – zbiór postanowień tworzących standardy Polityki Prywatności i ochrony danych osobowych Nabywców obowiązujące w Sklepie raptorade

POLITYKA PRYWATNOŚCI KLIENTA W SKLEPIE RAPTORADE –dokument regulujący zasady Polityki Prywatności obowiązujące w Sklepie raptorade/raptorade

Zgoda – dobrowolna zgoda na zawarcie umowy wyrażona przez Nabywcę w momencie dokonania przez niego płatności za zakupiony przedmiot będąca równocześnie akceptacją niniejszego regulaminu lub zgoda wyrażona przez Nabywcę w momencie akceptacji przez niego warunków dot. przetwarzania jego danych osobowych (w zależności od kontekstu). Dokładne zasady Polityki Prywatności jakie obowiązują w raptorade dostępne są w treści dokumentu POLITYKA PRYWATNOŚCI KLIENTA W SKLEPIE RAPTORADE który stanowi uzupełnienie do niniejszego regulaminu i razem z nim stanowi komplet dokumentów określających zarówno zasady korzystania z usług Sklepu raptorade przez Nabywcę jak i określających obowiązki raptorade względem Nabywcy

REGULAMIN:

§ 1 INFORMACJE OGÓLNE

1.1 Oferowane przez raptorade aktywatory licencji cyfrowych, klucze elektroniczne, kody aktywacyjne, cyfrowe karty pre-paid, prezenty tzw. gifty, linki aktywacyjne oraz pozostałe aktywatory treści cyfrowych niezapisanych na trwałych nośnikach pochodzą we wszystkich przypadkach z zaufanych źródeł i zostały wyemitowane przez producentów oraz podmioty przez nich do tego upoważnione.

1.2 Zgodnie z art.38 ustawy o Prawach Konsumenta z 30 maja 2014 roku sprzedawane treści cyfrowe (aktywatory licencji cyfrowych, klucze elektroniczne, kody aktywacyjne, cyfrowe karty pre-paid, prezenty tzw. gifty, linki aktywacyjne oraz pozostałe aktywatory treści cyfrowych niezapisanych na trwałych nośnikach) nie podlegają zwrotowi. Każdy potencjalny Nabywca przedmiotów sprzedaży (tj. aktywatorów licencji odblokowujących dostęp do treści cyfrowych) oferowanych przez raptorade ma obowiązek zapoznać się przed zawarciem z raptorade umowy z obowiązującymi w prawie polskim warunkami dotyczącymi zwrotów treści cyfrowych których zasady opisane są w art.38 ustawy o Prawach Konsumenta z 30 maja 2014 roku. Dodatkowo potencjalny Nabywca przed zawarciem umowy z raptorade ma obowiązek zapoznać się z polityką allegro.pl dotyczącą zwrotów którą znaleźć może pod następującym adresem:

https://allegro.pl/pomoc/faq/kiedy-sprzedajacy-moze-odmowic-przyjeciazwrotu-towaru-oGg1GgdVauP

1.3 Oferowane przez raptorade aktywatory licencji cyfrowych, klucze elektroniczne, kody aktywacyjne, cyfrowe karty pre-paid, prezenty tzw. gifty, linki aktywacyjne oraz pozostałe aktywatory treści cyfrowych niezapisanych na trwałych nośnikach, raptorade dostarcza do Nabywcy po zawarciu z nim transakcji, pod postacią unikatowych kombinacji znaków aktywujących wybrany produkt tzw. kluczy, lub innych form aktywatorów pozwalających Nabywcy na osobisty i wyłączny dostęp do aktywowanego produktu/treści cyfrowych, który odbywa się za pośrednictwem platform pośredniczących w dostępie do treści cyfrowych (takich jak Steam, Origin, Uplay czy BATTLE.NET). Opisane powyżej licencje cyfrowe stanowią jednostanowiskowe licencje umożliwiające ich posiadaczowi korzystanie z produktów (gier, dodatków do gier, rozszerzeń, upgrade’ów, programów użytkowych, wtyczek do tychże programów, dostępu do serwisów, usług działających w obrębie tychże serwisów etc) do których dane licencje są przypisane. W przypadku kluczy (unikatowych kombinacji znaków aktywujących produkt do nich przypisany) aktywacja produktu jest ZAWSZE jednorazowa i nieodwracalna. Po aktywowaniu licencji cyfrowej kluczem czy innym jednorazowym aktywatorem treści cyfrowych niezapisanych na trwałych nośnikach, produkt przypisany do tej licencji zostaje na stałe skojarzony z kontem odbiorcy treści cyfrowych znajdującym się na platformie pośredniczącej w dostępie do treści cyfrowych.

1.4 W przypadku ofert dotyczących aktywacji na życzenie, raptorade oświadcza że przedmiot którego dotyczy tak skategoryzowana oferta to konto działające w obrębie platformy pośredniczącej w dostępie do treści cyfrowych, aktywowane na żądanie Nabywcy, wraz z produktem którego rodzaj Nabywca wybrał na podstawie informacji zawartych w treści oferty oraz w jej tytule. Nabywcy po zawarciu umowy dostarczane są dane logowania do konta wraz z pełnymi prawami własności do niego które nadawane zostają mu w formie deklaracji podmiotu dokonującego zbycia (raptorade). Transakcja z udziałem ofert dotyczących aktywacji na życzenie odbywa się na zasadach odpłatnego zbycia (gdzie przedmiotem zbycia jest własność konta działającego w obrębie platformy pośredniczącej w dostępie do treści cyfrowych, które zawiera wybrany przez Nabywcę produkt określony w treści oferty), w żadnym z przypadków nie są to tzw. „konta dzielone” ani konta używane. Po otrzymaniu praw własności nad kontem, Nabywca ma możliwość skonfigurować je wg. własnych potrzeb zmieniając na nim dane logowania na spersonalizowane (dane logowania do kont zamawianych w ramach oferty aktywacji na życzenie są generowane przez automat na czas aktywacji konta i na czas przekazania danych logowania do Nabywcy).

1.5 Sklep raptorade gwarantuje dostarczenie działającego aktywatora licencji cyfrowej, klucza elektronicznego, kodu aktywacyjnego, cyfrowej karty pre-paid, giftu, linku aktywacyjnego lub innego aktywatora odblokowującego treści cyfrowe niezapisane na trwałych nośnikach drogą mailową do Nabywcy w czasie nie krótszym niż 24 godziny od momentu zaksięgowania płatności przez operatora płatności tj. zawarcia umowy, lub od momentu zaksięgowania przez bank przelewu w przypadku przelewu tradycyjnego.

1.6 W przypadku trudności z odbiorem maila z aktywatorem produktu lub z danymi logowania na podany w zamówieniu adres skrzynki mailowej, prosimy Nabywcę o sprawdzenie w pierwszej kolejności folderu SPAM, oraz o sprawdzenie poszczególnych zakładek na skrzynce mailowej (promocje, media społecznościowe etc). Jeżeli Nabywca po wykonaniu zasugerowanych czynności w dalszym ciągu nie może zlokalizować maila z aktywatorem/z danymi logowania (a od czasu zaksięgowania wpłaty za złożone zamówienie minęło ponad 60 minut), Nabywca proszony jest o kontakt z działem obsługi korzystając z formularza kontaktowego, lub bezpośrednio pod adresem mailowym należącym do działu supportu raptorade: support@raptorade.store.

1.7 W przypadku braku wpłaty od Nabywcy za zakupiony przez niego przedmiot tj. w przypadku porzucenia przez Nabywcę zamówienia bez sfinalizowania procesu zapłaty tj. dokonania transakcji/zawarcia umowy lub w przypadku nie wybrania przez Nabywcę sposobu zapłaty i pozostania wobec złożonego zamówienia bezczynnym, uruchamiamy protokół zwrotu prowizji w ciągu 3 dni roboczych od momentu rozpoczęcia transakcji uznając transakcję za porzuconą przez Nabywcę.

1.8 W przypadku niezaksięgowania przez system wpłaty 30 minut po złożeniu przez Nabywcę zamówienia, raptorade zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy kupna sprzedaży bez podania przyczyny. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Nabywca otrzyma pełny zwrot wpłaty której dokonał płacąc za przedmiot, jeśli wpłaty tej dokonał, składając zamówienie, a nie została ona zaksięgowana z powodu ewentualnego błędu systemu płatności.

1.9 Sklep raptorade nie uznaje rezerwacji oferowanych przedmiotów. Nabywca który jako pierwszy dokona transakcji ma PIERWSZEŃSTWO zakupu. Liczba dostępnych sztuk przedmiotu lub dostępnych kompletów jest zawsze określona w treści oferty i przedstawia stan faktyczny.

§ 2 PRAWA I OBOWIĄZKI NABYWCY

2.1 Nabywca zobowiązany jest bezwzględnie zastosować się do instrukcji aktywacji produktu sporządzonej przez raptorade którą znajdzie zarówno w mailu z kodem aktywacyjnym, danymi logowania, linkiem aktywacyjnym czy innym aktywatorem odblokowującym treści cyfrowe który zakupił od raptorade, jak i w treści oferty dotyczącej zakupionego przez siebie aktywatora produktu. Zastosowanie się do instrukcji aktywacji produktu jest niezbędne, by produkt/treści cyfrowe działały poprawnie, a także by w przypadku wystąpienia ze strony Nabywcy roszczenia gwarancyjnego mogło być ono rozpatrzone pozytywnie.

2.2 Produkt/treści cyfrowe/konto zawierające treści cyfrowe należy aktywować a przynajmniej podjąć próbę ich aktywacji przy pomocy dostarczonego przez nas aktywatora w terminie nie przekraczającym 30 dni od momentu zakupu, stosując się bezwzględnie do wszystkich wytycznych opisanych przez raptorade w dostarczonej instrukcji aktywacji produktu opisującej proces aktywacji którą Nabywca znajdzie zarówno w otrzymanym mailu, jak i w treści oferty dotyczącej zakupionego produktu. Licencja cyfrowa nieaktywowana zgodnie z instrukcją aktywacji produktu zawartą w opisie oferty oraz zgodnie z wytycznymi wysłanymi na adres mailowy Nabywcy w trakcie realizacji przez raptorade zamówienia w opisanym czasie wyklucza Nabywcę z wszelkich roszczeń gwarancyjnych. Jeżeli Nabywca stwierdzi wadę zakupionego aktywatora, proszony jest o niezwłoczny kontakt z działem supportu raptorade poprzez formularz kontaktowy dostępny przy jego zamówieniu w obrębie serwisu allegro.pl lub bezpośrednio poprzez adres mailowy działu supportu raptorade (support@raptorade.store), a następnie o zastosowanie się do warunków protokołu gwarancyjnego opisanych szczegółowo w § 4 niniejszego regulaminu.

2.3 Nabywca zobowiązany jest zapoznać się z pełną treścią oferty tzn. przeczytać opis dotyczący oferty oraz sprawdzić opis parametrów produktu powiązanego z aktywatorem który planuje zakupić. Wszystkie niezbędne do podjęcia decyzji o zakupie informacje Nabywca znajdzie na stronie oferty. Znajomość treści oferty dot. produktu którego aktywator Nabywca planuje zakupić jest konieczna aby mógł on dokonać w pełni świadomego zakupu. UWAGA zgodnie z art.38 ustawy o Prawach Konsumenta z 30 maja 2014 roku produkty aktywowane elektronicznie NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI.

2.4 Sklep raptorade nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe działanie produktu aktywowanego przy pomocy zakupionego przez Nabywcę aktywatora jeśli Nabywca nie spełnia wymagań sprzętowych niezbędnych do prawidłowego działania produktu. Nabywca przed zawarciem umowy z raptorade jest zobowiązany poznać wymagania sprzętowe produktu którego aktywator planuje zakupić. Wymagania sprzętowe znajdują się zawsze w treści oferty (w stopce oferty na samym dole). Zawarcie umowy pomiędzy Nabywcą a raptorade na dostarczenie aktywatora treści cyfrowych lub aktywacji na życzenie jest zawsze równoznaczne z deklaracją Nabywcy że urządzenie/urządzenia którymi dysponuje spełniają wymagania sprzętowe potrzebne do uruchomienia aktywowanego zakupionym przez Nabywcę aktywatorem, produktu.

2.5 Sklep raptorade jako podmiot pośredniczący w sprzedaży aktywatorów odblokowujących treści cyfrowe, za których jakość odpowiedzialność ponosi wyłącznie producent, nie ponosi odpowiedzialności zarówno za jakość samego produktu odblokowanego aktywatorem przez Nabywcę, jak i za jego treść, a także za jego ewentualne niedoskonałości techniczne (np. wadliwy lub niestabilny engine gry która stanowiła przedmiot oferty) za które również odpowiada producent. Roszczenia Nabywcy wynikające z rozczarowania produktem będą ignorowane. Zarówno problemy sprzętowe występujące po stronie Nabywcy uniemożliwiające mu uruchomienie aktywowanego przy użyciu zakupionego aktywatora produktu jak i ewentualne rozczarowanie czy niezadowolenie Nabywcy związane z jakością/treścią zakupionego przez Nabywcę produktu lub ewentualna pomyłka Nabywcy nie mogą być podstawą roszczenia gwarancyjnego.

2.6 Sklep raptorade nie odpowiada za ewentualną blokadę lub karę nałożoną na konto odbiorcy treści cyfrowych należące do Nabywcy przez platformę pośredniczącą w dostępie do treści cyfrowych spowodowaną łamaniem przez Nabywcę regulaminu platformy na której aktywował produkt, ani za utratę dostępu do tego konta lub do treści na nim się znajdujących, która nastąpiła bezpośrednio z winy Nabywcy lub w wyniku decyzji podjętej przez dostawcę usług platformy pośredniczącej w dostępie do treści cyfrowych,która wynika bezpośrednio z jego prawa do egzekwowania wewnętrznego regulaminu platformy. Z prawa do roszczenia gwarancji Nabywcę kategorycznie wykluczają: blokady konta nałożone na Nabywcę za oszustwa stosowane w grze, kary za łamanie zasad kulturalnej gry oraz wszelkie pozostałe przejawy łamania regulaminu platformy przy użyciu której Nabywca aktywował produkt powiązany z aktywatorem zakupionym od raptorade, które w następstwie poskutkowały ograniczeniem przez dostawcę usług (platformy pośredniczącej w dostępie do treści cyfrowych) dostępu Nabywcy do aktywowanych przez niego wcześniej treści cyfrowych lub dostępu do należącego do Nabywcy konta odbiorcy treści cyfrowych.

2.7 Nabywca ma prawo do roszczenia gwarancyjnego na zasadach opisanych w § 4 regulaminu w przypadku stwierdzenia wady zakupionego przedmiotu za wyjątkiem sytuacji wykluczających Nabywcę z prawa do roszczenia gwarancyjnego opisanych powyżej oraz sytuacji opisanych w pozostałych miejscach niniejszego regulaminu jako przypadki wykluczające Nabywcę z podstaw do roszczenia gwarancyjnego, w tych sytuacjach gwarancja nie będzie mogła być rozpatrzona pozytywnie.

2.8 Nabywca jako klient Sklepu raptorade ma pełnię praw decyzyjnych zgodnych z ustawą o RODO dotyczącą swoich danych osobowych przetwarzanych podczas zawieranych ze Sklepem raptorade transakcji oraz podczas korzystania z funkcji promocyjnych Sklepu raptorade takich jak newslettery czy status stałego klienta. Wszystkie informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych przez raptorade oraz stanowisko raptorade w sprawie ochrony danych osobowych zostały dokładnie opisane w dokumencie POLITYKĄ PRYWATNOŚCI KLIENTA W SKLEPIE RAPTORADE który stanowi dodatek do niniejszego regulaminu i jest dostępny na stronie internetowej sklepu raptorade pod adresem: https://raptorade.pl/polityka-prywatnosci

§ 3 REGIONALIZACJA

3.1 Większość oferowanych przez raptorade aktywatorów licencji cyfrowych, kluczy elektronicznych, kodów aktywacyjnych, cyfrowych kart pre-paid, prezentów tzw. giftów, linków aktywacyjnych oraz pozostałych aktywatorów treści cyfrowych niezapisanych na trwałych nośnikach, aktywuje się i uruchamia na terenie Polski, to tzw. wersje: GLOBALNE produktu (GLOBAL), oraz wersje: EU (wersja europejska), EMEA (Europe, the Middle East and Africa) lub PL (wersja przeznaczona wyłącznie dla obszaru Polski. Wszystkie oferowane przez raptorade aktywatory produktów cyfrowych (za wyjątkiem aktywatorów odblokowujących produkt w wersji GLOBAL) podlegają tzw. regionalizacji co oznacza że są dedykowane wyłącznie dla regionu swojego docelowego przeznaczenia, i tylko w nim mogą zostać prawidłowo aktywowane. Niektóre z oferowanych przez raptorade aktywatorów są przeznaczone dla regionów świata INNYCH niż Polska. Jeśli oferowany przez nas aktywator odblokowuje treści cyfrowe w wersji innej niż wersja GLOBAL, EU, EMEA lub PL w związku z czym jego użycie będzie niemożliwe na terenie Polski, informacja o tym zawarta będzie w treści oferty i Nabywca przed zawarciem umowy zobowiązany jest zapoznać się z tym faktem nim dokona zakupu. Nabywca zawsze zobowiązany jest do zapoznania się z treścią oferty i zawartymi w niej informacjami dotyczącymi ewentualnej regionalizacji produktu który planuje aktywować, pomyłka Nabywcy nie może stanowić podstawy roszczenia gwarancyjnego.

3.2 Produkty cyfrowe takie jak niektóre gry komputerowe w Niemczech, Austrii czy Australii są niekiedy zabronione ze względów prawnych i poddane CENZURZE. Nabywcy przebywający w tych krajach powinni przed zakupem dokonać odpowiedniego rozeznania czy aktywacja produktu będzie możliwa. Brak możliwości aktywacji licencji w tych krajach nie stanowi podstawy roszczenia gwarancyjnego.

§ 4 REKLAMACJE ORAZ WARUNKI GWARANCJI

4.1 Sklep raptorade gwarantuje dostarczenie działającego aktywatora licencji cyfrowej, klucza elektronicznego, kodu aktywacyjnego, cyfrowej karty pre-paid, prezentu tzw. giftu, linku aktywacyjnego lub innego aktywatora odblokowującego dostęp do treści cyfrowych niezapisanych na trwałych nośnikach drogą mailową do klienta. Jeśli aktywator okaże się wadliwy, Nabywca ma prawo do skorzystania z prawa do roszczenia gwarancyjnego. Za funkcjonalność samego produktu/treści cyfrowych aktywowanych za pomocą zakupionego przez Nabywcę aktywatora odpowiada wyłącznie producent i jego support techniczny. Sklep raptorade nie odpowie na roszczenia Nabywcy dotyczące rozczarowania produktem/treściami cyfrowymi które aktywował zakupionym przez siebie aktywatorem, ani na roszczenia związane z wadami technicznymi występującymi w obrębie tych treści za które odpowiedzialność ponosi producent oraz platforma na której treści zostały aktywowane.

UWAGA Zgodnie z art.38 ustawy o Prawach Konsumenta z 30 maja 2014 roku treści cyfrowe nie podlegają zwrotowi.

4.2 Gwarancja na użyteczność aktywatorów licencji cyfrowych stanowiących ciąg unikatowych kombinacji znaków aktywujących oferowany produkt tzw. kluczy, oraz innego rodzaju aktywatorów jednorazowego użycia pozwalających Nabywcy na osobisty i wyłączny dostęp do aktywowanego nimi produktu/treści cyfrowych po ich właściwym użyciu (zgodnym z instrukcją aktywacji produktu) oraz właściwym dalszym eksploatowaniu przez Nabywcę jest dożywotnia (tj. nieograniczona czasowo). Szczegółowe warunki dostępnej dla danej oferty gwarancji opisane są w zakładce Gwarancja na stronie każdej z osobna oferty. Warunki gwarancji są ściśle związane z REGULAMINEM SKLEPU RAPTORADE (treść tego regulaminu jest zawsze dostępna do pobrania w formacie .pdf w zakładce Gwarancja, na stronie oferowanego przedmiotu), z treścią którego Nabywca zobowiązany jest zapoznać się przed zawarciem transakcji (zawarcie transakcji w każdym przypadku oznacza akceptację przez Nabywcę REGULAMINU SKLEPU RAPTORADE i zasad w nim opisanych). Nie zastosowanie się Nabywcy do REGULAMINU SKLEPU RAPTORADE zarówno w momencie zawierania transakcji, jak i w momencie eksploatacji nabytego klucza/aktywatora jednorazowego użyciaskutkuje utratą gwarancji na zakupiony przedmiot.

UWAGA gwarancja nie będzie uwzględniona, jeśli aktywator zostanie utracony z winy Nabywcy lub jeśli zostanie przez niego użyty niewłaściwie. Jeżeli Nabywca nie zastosuje się do umieszczonej w treści oferty instrukcji aktywacji produktu oraz nie zastosuje się do wytycznych wysłanych na jego adres mailowy w czasie realizacji zamówienia, aktywator może nie działać poprawnie i nie podlega w takim przypadku reklamacji na wyżej opisanych warunkach gwarancyjnych.

4.3 Gwarancja w przypadku aktywacji na życzenie jest dożywotnia (tj. nieograniczona czasowo). Szczegółowe warunki dostępnej dla danej oferty gwarancji opisane są w zakładce Gwarancja na stronie każdej z osobna oferty. Warunki gwarancji są ściśle związane z REGULAMINEM SKLEPU RAPTORADE (treść tego regulaminu jest zawsze dostępna do pobrania w formacie .pdf w zakładce Gwarancja, na stronie oferowanego przedmiotu), z treścią którego Nabywca zobowiązany jest zapoznać się przed zawarciem transakcji (zawarcie transakcji w każdym przypadku oznacza akceptację przez Nabywcę REGULAMINU SKLEPU RAPTORADE i zasad w nim opisanych). Nie zastosowanie się Nabywcy do REGULAMINU SKLEPU RAPTORADE zarówno w momencie zawierania transakcji, jak i w momencie eksploatacji nabytego prawa własności nad kontem odbiorcy treści cyfrowych zawierającymdostęp do treści cyfrowych skutkuje utratą gwarancji na zakupiony przedmiot.

UWAGA gwarancja nie będzie uwzględniona jeśli zakupione przez Nabywcę konto z treściami cyfrowymi aktywowanymi na życzenie zostanie utracone lub zablokowane z winy Nabywcy (przyczyny blokady wykluczające Nabywcę z roszczenia gwarancyjnego są szczegółowo opisane w § 2 (punkcie 2.6). Jeżeli Nabywca nie zastosuje się do umieszczonej w treści oferty instrukcji aktywacji dostępu oraz do wytycznych wysłanych na jego adres mailowy w czasie realizacji zamówienia, konto z treściami cyfrowymi aktywowanymi na życzenie może nie działać poprawnie i nie podlega w takim przypadku reklamacji na wyżej opisanych warunkach gwarancyjnych.

4.4 W określonych przypadkach zgodnych z zasadami reklamacji konsumenckiej regulowanej przez Ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta i zgodnych z REGULAMINEM SKLEPU RAPTORADE oraz z zasadami sprecyzowanymi w zakładce Gwarancja na stronie oferty zakupionego przez Nabywcę przedmiotu, wada stwierdzona przez Nabywcę może stać się podstawą roszczenia gwarancyjnego. W takich przypadkach przedmiot objęty gwarancją którego wada zostanie jednoznacznie potwierdzona przez odpowiednią ekspertyzę w procesie reklamacyjnym podlega: w pierwszej kolejności wymianie, oraz w określonych przypadkach stwierdzenia wady przedmiotu przy jednoczesnym braku możliwości wymiany/naprawy tego przedmiotu przysługuje Nabywcy prawo do odstąpienia od umowy.

4.5 PROTOKÓŁ GWARANCJI

Nabywca aby jego roszczenie gwarancyjne mogło czynić podstawę do przyznania wymiany gwarancyjnej lub, w określonych przypadkach, stwierdzenia wady przedmiotu przy jednoczesnym braku możliwości wymiany/naprawy tego przedmiotu, mogło czynić podstawę prawa Nabywcy do odstąpienia od umowy, ma obowiązek zastosować się do następujących procedur protokołu gwarancyjnego:

Krok pierwszy – Nabywca upewnia się czy stwierdzona przez niego wada przedmiotu: a) nie została omyłkowo przez niego zdiagnozowana, b) nie powstała z jego winy. W tym celu Nabywca ma obowiązek w pierwszej kolejności ponowić próbę aktywacji produktu stosując się do instrukcji aktywacji produktu dostarczonej przez raptorade, a jeśli ponowna próba aktywowania produktu przy użyciu zakupionego aktywatora nie przyniesie skutku – wykonać podstawowy troubleshooting badający naturę domniemanego problemu jaki wystąpił z zakupionym przez niego przedmiotem celem ustalenia jego prawdopodobnej przyczyny tj. a) upewnić się że nie złamał on regulaminu platformy pośredniczącej w dostępie do treści cyfrowych co mogło poskutkować nałożeniem przez administrację platformy blokady na aktywator lub na konto odbiorcy treści cyfrowych z którego korzysta Nabywca w takim przypadku Nabywca zostanie wykluczony z prawa do roszczenia gwarancyjnego na zasadach ustalonych w treści niniejszego regulaminu, b) upewnić się że zastosował się do każdego z punktów opracowanej i dostarczonej mu przez raptorade podczas realizacji zamówienia instrukcji aktywacji produktu, jeśli Nabywca nie zastosował się należycie do instrukcji aktywacji produktu dostarczonej mu przez raptorade, również zostanie wykluczony z prawa do roszczenia gwarancyjnego.

Krok drugi – jeśli Nabywca jednoznacznie stwierdzi wystąpienie wady zakupionego przedmiotu po wdrożeniu wyżej opisanych procedur (tj. brak funkcjonalności aktywatora lubbłędny format w którym aktywator został mu dostarczony lub cofnięcie ważności licencji cyfrowej powiązanej z zakupionym aktywatorem, o której zarządzi platforma pośredniczącą w dostępie do treści cyfrowych, jeśli owo cofnięcie nie nastąpiło z winy Nabywcy w wyniku złamania przez niego regulaminu platformy na której wykorzystał nabyty aktywator lub w wyniku decyzji wynikającej bezpośrednio z prawa dostawcy do egzekwowania wewnętrznego regulaminu platformy) może przystąpić do kolejnego kroku opisanego w niniejszym protokole gwarancji.

Krok trzeci – Nabywca przystępuje do sporządzeniazgłoszenia gwarancyjnego, lub korzystając z gotowego formularza zgłoszeniowego na stronie https://raptorade.pl/gwarancja wypełnia formularz podając wszystkie niezbędne dane i przesyła go poprzez aktywowanie przycisku „wyślij”.

Właściwe zgłoszenie roszczenia gwarancyjnego powinno zawierać:

kompletnynumer/identyfikator zamówienia,

pełną nazwę użytkownika allegro.pl którego konto allegro.pl reprezentowało w transakcji stronę Nabywcy, jeśli Nabywca dokonał zakupu bez konta allegro.pl, powinien załączyć wygenerowaną dla niego na czas transakcji nazwę tymczasową,

Datę zawarcia transakcji,

opisowy list reklamacyjny uwzględniający w swojej treści szczegóły problemu występującego z zakupionym przedmiotem, sporządzony przez Nabywcę na podstawie troubleshootingu jaki wykonał wcześniej,

zrzuty ekranu tzw. screenshoty/screeny przedstawiające bezpośredni dowód wady produktu, opcjonalnie Nabywca może załączyć film przedstawiający bezpośredni dowód wady produktu (zarówno zrzuty ekranu jak i film powinny być wykonane w natywnej rozdzielczości monitora i nie poddane procesowi kompresji, raptorade odrzuci każde zgłoszenie gwarancyjne którego załączniki nie będą spełniały określonych wyżej wymagań lub jeśli zostaną wykonane przy użyciu aparatu lub telefonu). Jeśli rozmiar załączonych mailowo plików przewyższy limit na który zezwala operator skrzynki mailowej Nabywcy, Nabywca może przesłać załączniki za pomocą serwisu we transfer jako adres odbiorcy załączników podając adres mailowy: support@raptorade.store i dodając właściwy opis pozwalający zidentyfikować zgłoszenie.

krótką deklarację Nabywcy określającą naturę roszczenia.

Zgłoszenie roszczenia gwarancyjnego można sporządzić w dwóch możliwych formach:

w formie zgłoszenia wypełnionego na stronie https://raptorade.pl/gwarancja,

w formie mailowej lub w formie dokumentu tekstowego zapisanego (w formacie .pdf) który należy dostarczyć na adres supportu sklepu raptorade: support@raptorade.store

Za rozpatrzenie reklamacji/roszczeń gwarancyjnych których podstawą roszczenia jest stwierdzona przez Nabywcę wada zakupionego przez niego przedmiotu odpowiedzialny jest dział obsługi klienta raptorade. Czas na rozpatrzenie przez dział obsługi klienta raptorade zgłoszenia wynosi maksymalnie do 14 dni roboczych (w większości przypadków czas ten jest jednak krótszy niż 48 godzin).

§ 5 PODSUMOWANIE

5.1 Skorzystanie przez Nabywcę z usług raptorade tj. dokonanie zakupu przedmiotu znajdującego się w ofercie Sklepu raptorade poprzez dokonanie transakcji przez Nabywcę w każdym przypadku oznacza AKCEPTACJĘ przez Nabywcę niniejszego regulaminu.

5.2 W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy sprecyzowane przezUstawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz inne właściwe do tego przepisy prawa polskiego. a także regulamin serwisu allegro.pl którego pełna treść jest dostępna pod adresem:

https://allegro.pl/regulamin